Top
F1aXion GP3 League

Speed is UP!

Με πρωτεργάτες/ιδρυτές τον Δημήτρη Δεληγιάννη και τον Χρήστο Δημητριάδη, με τον Γιώργο Ροκάδάκη και τον Μάκη Καραντώνα να γίνονται μέλη στην συνέχεια, η Speedup Racing Team ξεκίνησε την προετοιμασία της για τον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος της F1Axion στο GP3. Η προετοιμασία τους όμως δεν ξεκίνησε καλά, με τον Δημήτρη Δεληγιάννη να τέθετε εκτός μάχης, λόγο εγχείρησης, και τον Μάκη Καραντώνα να μην είναι έτοιμος.

Έτσι, στα πρώτα δοκιμαστικά παρατάχθηκαν μόνο ο Χρήστος Δημητριάδης και ο Γιώργος Ροκαδάκης, με την ατυχία να κάνει την εμφάνιση της με τον Δημητριάδη να έχει θέματα με το internet και να τελιώνει τα δοκιμαστικά του πριν καν ξεκινήσουν και τον Ροκαδάκη να παίρνει την 14η θέση.

Στον πρώτο αγώνα στην Βαρκελώνη, η ατυχία συνεχίστηκε με τον Δημητριάδη να έχει επαφή με τον Άμπλα, η οποία του περιόρισε τον αγώνα στην συνέχεια, ώσπου τερμάτισε στην 15η θέση, με τον Ροδακάκη να έχει και αυτός επαφές, όπου τον ανάγκασαν να εγκαταλείψει

Στον δεύτερο αγώνα, η μιζέρια συνεχίστηκε με τον Δημητριάδη λόγο επαφής που είχε στα πρώτα στάδια του αγώνα να τερματίζει στην 15η θέση και τον Ροδακάκη να έχει και αυτός επαφή, που όμως ήταν αρκετή να τον θέτουν εκτός.

Στον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος, αυτήν την φορά, στην Αυστρία, θέλοντας να γυρίσουν τα πράγματα, η ομάδα δούλεψε σκληρά, με τους κόπους τους να αποδίδουν με τον Δημήτρη Δεληγιάννη, η αλλιώς Boss της ομάδας, και τον Μάκη Καραντώνα να κάνουν το ντεμπούτο τους, με τον Δημητριάδη να μην προλαβαίνει να συνδεθεί και τον Ροκαδάκη να είναι άφαντος, στα δοκιμαστικά. οι δύο έδειξαν τα δόντια τους με τον Δεληγιάννη να παίρνει την 4η θέση και τον Καραντώνα την 3η.

Στον πρώτο αγώνα στην Αυστρία, η ατυχία χτύπησε ξανά, με τον Δεληγιάννη να αποφεύγει οριακά το ακυβέρνητο μονοθέσιο του Γιούργαλη, με τίμημα να κάνει drive-through από τα pits, να επανέρχεται στην πίστα στην 17η θέση, αλλά μετά από υπερπροσπάθεια και υπομονή, τερμάτισε στην 7η θέση, με τον Καραντώνα από την άλλην να έχει έναν ήρεμο αγώνα, να κράταει ενα σταθερό, αλλά γρήγορο ρυθμό, να φτάνει τον Κελεμπέκα που ήταν στην 2η θέση, αλλά η απειρία του και η έλλειψη υπομονής να του κοστίζουν, κάθως στον τελευταίο γύρο "βούτηξε" για να περάσει τον Κελεμπέκα, να έχουν επαφή και τελικά να τερματίζει στην 5η θέση.

Στον δεύτερο αγώνα, μετά από την ανάπαυλα που υπήρξε, με τον Δήμητριαδη να παίρνει την θέση του Δεληγιάννη, όλα ήταν ήρεμα για την ομάδα, με εξαίρεση το παιδαριώδες λάθος του Καραντώνα, όπου "εμβόλισε" κυριολεκτικά το μονοθέσιο του Μουτζουγιάννη στο formation lap, με τον Δημητριάδη να τερματίζει στην 6η θέση και τον Καραντώνα να τερματίζει στην 2η θέση, δίνοντας έτσι το πρώτο βάθρο της σεζόν για τον ίδιο, αλλά και για την ομάδα .

Μετά από αυτό, ακολούθησε ο τρίτος γύρο του πρωταθλήματος στο Σίλβερστοουν, με την ατυχία να χτύπαει πάλι την πόρτα, με τον Δημητριάδη να έχει πάλι προβλήματα με τον Internet και να τελιώνει τα δοκιμαστικά του πρόωρα και τον Καραντώνα να μην παίρνει μέρος, λόγο ποινής.

Στον πρώτο αγώνα, δεν άφησαν την ατυχία να τους καταβάλει, παρόλο που ξεκίνησαν από την 15η και 14η θέση, αναρριχήθηκαν, με υπερπροσπάθεια και με αποκορύφωμα το εξαιρετικό teamplay τον δύο, να καταφέρνουν να τερματίσει ο Δημητριάδης στην 5η θέση και ο Καραντώνας στην 4η.

Στον δεύτερο αγώνα όμως, η ατυχία έκανε ξανά την εμφάνιση της, με τους δύο να έχουν επαφή στον πρώτο γύρο, με αποτέλεσμα να περιορίζετε ο αγώνας και των δύο, με τον Δημητριάδη να μην μπορεί και να εγκαταλείπει και τον Καραντώνα όμως, να μην το βάζει κάτω και να καταφέρνει να τερματίσει στην 8η θέση.

Στον τέταρτο, λοιπόν, γύρο, αυτήν την φορά στην Ουγγαρία, αποφασισμένοι να μην γίνουν τα ίδια λάθη με τους προηγούμενους αγώνες, με τον Γιάννη Βελισσάρη να γίνεται μέλος της ομάδας, να ξεκινούν την προετοιμασία τους, να φαίνονται δυνατοί και όντως να το αποδεικνύουν, με τον Βελισσάρη να παίρνει την 10η θέση, τον Δημητριάδη την 6η και τον Καραντώνα να παίρνει την pole position, η οποία είναι η πρώτη της σεζόν. Στον πρώτο αγώνα όμως, οι χαρές δεν διήρκησαν για πολύ, καθώς η ατύχια χτύπησε ξανά και σε συνδυασμό την κάκιστη εκκίνηση του Καραντώνα και τα προβλήματα με το internet δεν τον άφησαν να κυνηγήσει την νίκη και να τερματίζει στην 3η θέση, με τον Βελισσάρη στην 11η και τον Δημητριάδη στην 8η. Αλλά στον δεύτερο αγώνα, όλα άλλαξαν προς το καλύτερο, με τον Δημητριάδη να ξεκινά από την 1η θέση, να κάνει εκπληκτική διαχείριση και να παίρνει την πρώτη νίκη της ομάδας, αλλά και του ίδιου για την σεζόν, με τον Βελισσαρη να τερματίζει στην 9η και τον Καραντώνα να τερματίζει στην 5η θέση.

Πλέον, οδεύουμε στον πέμπτο γύρο της σεζόν στο Σπα, με τα πράγματα να δείχνουν θετικά, με τον Boss της ομάδας να επιστρέφει και να δείχνουν δυνατοί, μένει μόνο να δούμε το αποτέλεσμα.